pondělí 24. října 2016

Rozhovor s Grantem Rodiekem, producentem The Sims 4, nejen o novém rozšíření!

Na komunitní akci ve Varšavě dorazil také vážený host, Grant Rodiek! Jedná se o producenta hry The Sims 4, aktuálně také hlavního producenta nového rozšíření The Sims 4 Život ve městě.

Více o komunitní akci se dočtete v tomto článku.. a mrkněte se také na vlog!


Grant je v The Sims týmu už nějakou tu dobu. Do EA přišel s dodatkem The Sims 2 Ve světě podnikání. Na komunitní akci jsme měli možnost ho vyzpovídat! Rozhovor bohužel není kompletní, ale i přesto většinu si můžete přečíst přímo tady, v češtině.

Rád bych upozornil, že se jedná o přesný přepis. Pouze došlou k několika zkrácením textu. Je také možné, že se nějaký význam ztratil v překladu. Omlouváme se.


♢  Proč jsou důležití také evropští fanoušci a evropské komunitní akce?

"Je důležité vědět, co děláte, jak se oblékáte, jakou hudbu posloucháte. A to všechno se snažíme dát do hry, protože je těžké vyprávět příběh, který vypadá jako můj nebo je z mé země. Mě osobně baví vidět fanoušky, bavit se s nimi a slyšet jejich názory. Plus mám rád jídlo zdarma."

♢  Kdy přidáte mazlíčky, batolata, počasí, atd...?

"Tohle bude znít jako klasická odpověď vývojářů, ale nad vším, co komunita chce, uvažujeme už léta. Ono se zdá, že to trvá jako roky, než něco vydáme. Chceme si být jistí tím, že to co vydáme, je cool a zábavné. Nechceme jen přidat věci, ale promyslet všechno okolo."


♢  Proč v The Sims 4 Život ve městě nejsou animace k výtahům? 

"Kdykoliv, když tvoříme rozšíření, uvažujeme, co přidáme do hry, na co se zaměříme. A výtah, což byl  jeden z nejkomplikovanějších objektů v The Sims 3 a musí fungovat s výškovou budovou, jakožto objekt ve světě, tak také jako objekt ke hraní. Tohle by stálo neuvěřitelně mnoho animování, které jsme raději použili na karaoke, basket.. na věci, které jsou zábavné, interaktivní, tvoří příběhy, než na výtahy, což jsou v podstatě schody. Víme, že se na to lidi zeptají, ale stojíme si zatím, že ostatní objekty jsou důležitější. 
Obvykle přijdeme k rozšíření s 50 nápady, pak ale musíme vybrat deset z nich. Někdy věci odkládáme, protože jsme schopni je udělat, jednou, někdy, možná, do sedícího rozšíření. Mojí prací je zklamat své kolegy a vybrat jen pár nápadů. Je to jako vybrat si své oblíbené dítě."

♢  Jak jste zapracovali funkce ze starších rozšíření do Života ve městě?

"Vždycky se tímhle zabýváme. Všechny věci z Života ve městě můžete prodávat v obchodech. S kluby můžete chodit na festivaly a provádět společně interakce. Přidali jsme nové klubové aktivity. Dále třeba Vlastnosti pozemků, což je novinka. Ty můžete využít i na normálním pozemku v jakémkoliv světě, nejen v bytech. Např. únosy mimozemšťanů také fungují v bytech."

♢  Proč je nyní taková mezera mezi rozšířeními, proč to trvá tak dlouho je vydat?

"V The Sims 3 jsme pracovali na dvou dodatcích zároveň. Ve dvou městech, ve dvou týmech a ve výsledku to moc dobře nefungovalo. Jako tým se snažíme dát si raději na čas, vše vyladit, upravit, vyzkoušet. Navíc jsme zjistili, že když vydáváme moc rychle, lidi to naštve. Poté, když dlouho nic nevydáme, taky to lidi naštve. Snažíme se najít tu správnou hranici, mezi těmito dvěma extrémy. Navíc nyní vydáváme rozšíření mnohem více zaměřené na hratelný obsah.  
Je to šílené, některé hry vydrží na trhu pár měsíců. My jsme tady 2 roky a stále jedeme. Uvažujeme dlouho dopředu, co je nejlepší pro komunitu, co chcete a i přes tu dlouhou dobu, ty preference na trhu  se stále mění, než kdy jsme začali s The Sims."

♢  Pracujete z domu? (pozn. otázka od Defi)

"Bydlím v San Franciscu, do práce to trvá hodinu kvůli dopravě. Jezdím do Redwood City, tam je celý tým. Je nás tam mnoho. Více, než kdy jindy, protože vytváříme více, než kdy jindy. Máme tým zvlášť pro rozšíření, herní balíčky, kolekce, aktualizace a tým, který zkouší novinky ze hry."

♢  Jaký je tvůj oblíbený dodatek do The Sims 3?

"Mám rád Povolání snů. Bylo to poprvé, co jsme něco takového udělali. Pracoval jsem na kariéře návrháře interiéru a soukromého očka. Pokud si vzpomínáte, Simík se schovával za keři. To je podle skutečného chlápka ze San Francisca. Myslím, že už je po smrti, ale v San Fran se schovával a lekal turisty.Miloval jsem také Roční období a Hrátky osudu."


♢  Jak se vše změnilo v týmu od Ve světě podnikání?

"Začínal jsem hned po výšce. Hodně lidí teď pracuje pro mě, dříve to bylo naopak. Jsme také více formální. V minulosti jsme dělali ve hře vážně šílenosti, ale komunita se změnila, programy se změnily. Z The Sims 2 jsme udělali první 3D hru. The Sims 3 mělo otevřený svět a novinky jako Cestovní horečka. V The Sims 4 se snažíme zaměřit také na věci, které si lidi oblíbili z minulých rozšíření, jako mazlíčky, počasí, byty a nyní uvažujeme, jak je vrátit a přitom udělat vše nově, protože kdybychom to udělali stejně, jen by to vyvolalo hněv. 

Někteří z nás tam jsou déle, než 10 let a bavili jsme se o tom, jak je o The Sims divné se bavit na veřejnosti. Témata jako "Jak používat záchod? Jak se tvoří děti?" je fakt divné probírat na veřejnosti."


Děkujeme Grantovi za rozhovor a přejeme mu mnoho úspěchů i nadále!

Žádné komentáře:

Okomentovat