pátek 20. září 2024

Výbavy The Sims 4 - Domácí ateliér & Pohádkový pokojíček by @SixamCC

Moje představení nových výbav a soutěž o tyhle kitíky!

Užívejte večera, Freaks ❤️🧡💛💚💙💜🖤🤍🤎

14 komentářů:

  1. david.babite@seznam.cz - Měl bych zájem o domácí ateliér protože to je můj oblíbený skill a používám ho prakticky v každé rodině♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Definko, líbil by se mi pokojíček protože děti má každý můj simík a určitě bych ho využila. Měj se krásně a přeji hodně sil❤️
    aneta.stoudkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. oba dva kity jsou moc krasne. libil by se mi vic domaci atelier, protoze malovani skilluju skoro vsem svym simikum, a ty objekty by se moc hodili😊



    paterova.karolina15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. michaelarehakova@email.cz Ahoj Defi, video moc pěkné a soutěžím o ten dětský pokojíček. Věcí pro nejmenší máme opravdu málo, takže každý kousek se určitě hodí 🙂 Měj se pěkně a ať je brzy líp 😉🙋

    OdpovědětVymazat
  5. scorpion1997@seznam.cz zdravím soutéžím o dětský pokojíček každá moje sims rodinka obsahuje minimálně dvě děti a jelikož jsem člověk který nepoužívá žádné stažené věci tato výbava by se mi velmi hodila navíc jelikož nemám youtube účet a ani instagram je toto moje první možnost zůčastnit se nějaké vaší či Adíkovy soutěže obou z vás tvorbu absolutně miluji a rozhodně pokračujte ve tvorbě videí💜💜💜 přeji klidný večer a hodně štěstí všem kteří soutěží🍀🤗🍀🤗

    OdpovědětVymazat
  6. sofiakariakinova@gmail.com 💜 Ahooj 😍 mám záujem o kit Domácí ateliér keďže 3/4 mojich simíkov sú umelci a chýbali mi v Simse objekty, ktoré by sa mi hodili do tohto gameplayu. Je ich tam len zopár a vždy som ich v stavbach použivala opakovane a nevyzeralo to zaujimavo, ale tento kit moje ateliery určite oživí 😊 prajem pekný večer

    OdpovědětVymazat
  7. matej.snehota@seznam.cz Ahoj defi, soutěžím o pohádkový pokojíček, protože mi přijde, že pro ti děti tam je těch věcí obecně málo a navíc jsem si teď pořídil rodinný život, tak určitě budu hrát za rodinu se spoustou dětí. Miluju tvoje videa, vždy zvednou náladu :D

    OdpovědětVymazat
  8. paurova.melanie@seznam.cz Ahoj, mela bych zájem o pohádkový pokojíček, protože pokaždé když hraju, tak vždy mají moji simíci děti a líbí se mi ze bych mela nove věci co přidávat a vylepšovat jim pokojíky. 😁

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Definko... měla bych zájem o pohádkový pokojíček, protože je fakt, že ty děti tam mají těch věcí málo

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, Definka.. Veľmi sa mi páči pohádkový pokojíček.. Má veľa spomienok z the sims 2 na ktorej som vyrástla a doteraz si ju zapnem z nostalgie.. Takže by ma to veľmi potešilo mať niečo z 2ky vo 4ke. A aj výbavy pre bábätka je v sims 4 dosť málo... pavlaadzimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj měla bych zájem o domácí ateliér, mám ráda malování a k simince kterou mám by se mi to moc líbilo dodalo by mi to k tomu šmrnc. Lenka.Sebova20@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Terryvyk@seznam.cz já bych si musela hodit mincí líbí se mi oba 😀😀😀😊

    OdpovědětVymazat