středa 14. října 2015

Pohled na Windenburg od konceptu až po finální výsledek

Jak jsme stavěli Windenburg v The Sims 4 

Tudorovská moderna z poloviny století

Rozšíření The Sims 4 Společná zábava přináší Windenburg, což je svět inspirovaný Evropou. Najdete v něm starověké ruiny, kavárny i diskotéky, které vypadají zcela odlišně od čehokoliv, co jste v The Sims 4 dosud viděli. Než jsme se ale od prvotního nápadu dostali k verzi, která se k vám dostane v prosinci, chtělo to hodně experimentování.


Jelikož je Evropa rozlehlý kontinent s bezpočtem architektonických stylů a subkultur, došlo nám, že potřebujeme vytvořit něco jedinečného, ale také věrného předloze. Chtěli jsme navodit dojem, že Windenburg byste klidně mohli někde v Evropě najít. Dali jsme dohromady koncepty, na kterých vidíte, jak jsme postupovali. Ne všechny prvky z konceptů se dostaly do konečné verze, ale alespoň tu vidíte celý proces.

Na začátku naši výtvarníci přišli s několika nápady, jak by Winderburg mohl nakonec vypadat. Možná by měl mít své vlastní „Staré Město“, nebo by měl být situovaný v tradiční otevřené krajině. Nebo by měl být částečně na nějakém vrchu? A co takhle všechno dohromady?


Když jsme začali svět sestavovat, došlo nám, že klasická evropská architektura se od té, které známe ze světů našich Simíků, zásadně liší. Tak například ta různorodost – města, ze kterých jsme vycházeli, existují celá staletí stejně jako mnoho domů v jejich dnešních ulicích. Mezi starými budovami se nachází stavby nové, čímž vzniká skutečně jedinečná estetika, kterou jsme chtěli zachytit. Tato směsice nového a starého působí velmi „evropsky“ a právě takový jsme chtěli Winderburg mít.


Naši výtvarníci začali experimentovat s různými styly obytných domů a zkoušeli kombinovat nejrůznější motivy. Nakonec jsme dospěli k něčemu, co bychom mohli nazvat tudorovskou modernou – jedná se o kombinaci soudobých staveb a budov, které se stavěly v 16. století v Anglii.


Jakmile jsme vybrali styl a stanovili, jak budou vypadat jednotlivé prvky, začali jsme se věnovat celku. Chtěli jsme, aby mapa vypadala asi takhle – dost se podobá konečnému výsledku ze hry. Na molu v komerční čtvrti je hezká vyhlídka, odkud si můžete prohlédnout jednotlivá sousedství: od venkova, který tvoří kopečky plné borovic a větrné elektrárny kdesi v dálce, přes Staré Město se starobylými tudorovskými budovami a bývalými konzervárnami ryb, až po ostrov pro bohaté, který se rozkládá přímo na windenburgském jezeře.


Na jedné straně ostrova najdete písečné pláže a rybářské doky. Na druhé se u vody tyčí celé panství (když budete mít štěstí, možná zahlédnete i místní prohnanou mořskou příšeru). Jakmile jsme dokončili náčrty map a architektury, začali jsme se věnovat vizuální podobě jednotlivých čtvrtí. Na jeden z obrázků se můžete podívat tady (druhý najdete na začátku příspěvku).


Máme velikou radost, jak dobře se nám jednotlivá místa podařilo ve hře ztvárnit. Ještě víc nadšení jsme z toho, co se nám podařilo během dalšího vývoje – mrkněte na tu sochu! Tím bychom ukončili náš pohled do zákulisí tvorby Windenburgu z rozšíření The Sims 4 Společná zábava. Doufáme, že se vám líbil. Už se nemůžeme dočkat, až uvidíme, jak se vaše tudorovská moderna bude vyjímat vedle té naší! Už v prosinci!


 ZDROJ: TheSims.cz, upraveno

Žádné komentáře:

Okomentovat