úterý 20. srpna 2013

Tisková konference EA - záznam


Záznam

EA bude dneska v 16 hodin našeho času streamovat živě konferenci na Gamescomu 2013. Během konference uvidíte exluzivní záběry z Battlefield 4, FIFA 14, Need For Speed Rivals, Plants vs Zombies: Garden Warfare, EA Sports UFC a odhalení The Sims 4.


9 komentářů:

  1. Ted jsem se vzbudila ... skoro jsem to zaspala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. no aspoň doufám že vychytali v the sims 4 lagy a bagy

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Né já jsem prošvihla skoro všechno :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem opravdu na TS4 zvědavá... ale chtělo by to už nějaké video :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat