pátek 19. července 2013

The Sims 3: Bistro Otevřeno jako obvykle - Special video

Speciální video na novou sadu z The Sims 3 obchodu ;).

6 komentářů:

  1. nic moc teda://..mě se ta restaurace vůbec nelíbí!

    OdpovědětVymazat
  2. co kdybys dala tuto pec do hotelu ve svém Lp??

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj Defi, ja jsem smysl tohoto balicku pochopila takto. Ten pozemek neni urceny aby jej nekdo vlastnil jen tak. Je to klasicke bistro do ktereho muzes nahlednout. Nastaveni ktere je mozne je proto aby kdyz si to bistro postavis a chces se tam jit najist, aby proste fungovalo a nemuseli si simici varit sami. Tzn. postavis bistro, ktere bude luxusni a nastavis tam ceny dle nabydky. Pak postavis jine, levnejsi aby i simici s mensim obnosem mohli prijit atd. Myslim si ze pokud bistro chces primo ty vlastnit musis si jej koupit pomoci pocitace jako nemovitost, z cehoz pak dostavas penize. Takze abych to nejak uzavrela, toto bistro, je klasicky verejny pozemek jako divadlo, knihkupectvi a jina bistra zakladni hry. Pouze do nej muzes nahlednou jako treba, ted to nenapisu presne protoze tento dodatek nemam, je klubovna nebo podnik ze Studentskeho zivota, kde za pultem obsluhuje neznami simik a ty si proste jen obednas, ci bary v dodatku Po setmeni. Myslim si ze to je skveli doplnek hry, at uz k hotelu nebo jen tak ke straveni pekneho vecera v restauraci s vyditelnou obsluhou. Pokud si chces zpestrit nastevu, moznosti je postavit si sama podle sebe restauraci ve ktere muze byt cokoliv a muze vypadat jakkoliv. Me se to rozhodne libi.x)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, právě, že se to koupit pomocí PC jako nemovitost nedá. Myslím, že by to mělo jít koupit, ale tu možnost mi to při nakliknutí na pozemek nenabídlo, protože rodina na to pravděpobobně neměla. Každopádně já neřekla, že se mi to nelíbí... jen mi to přijde nedomyšlené a ošizené takhle v sadě :). That's it.

      Vymazat
    2. Ja netvrdim ze se ti to nelibi.x)) Jen sem napsala svoje dojmy x))

      Vymazat
  4. Mě se ta sada celkem líbí:) Máš pravdu Defi je to takové okořenění hry... :)

    OdpovědětVymazat