středa 24. července 2013

EA oznamuje dodatek "Do budoucnosti"



Nažhavte časový portál a vyšlete své Simíky někam, kde rozhodně ještě nikdy nebyli: do úplně nového světa, který se nachází ve stovky let vzdálené budoucnosti! Seznamte se s technologií budoucnosti, s jetpacky, syntetizátory jídla, vznášedly nebo snovými kokony. Dokonce můžete vytvářet a upravovat vlastní Plumboty! Cestujte mezi současností a budoucností, jak se vám zachce, a sledujte, jaký vliv mají vaše činy v minulosti na budoucnost, na váš odkaz, na potomky, a dokonce i na způsob života budoucích Simíků! Dodatek The Sims 3 Do budoucnosti vyjde 24. října.




Zdroj: EA



17 komentářů:

  1. Lol! :O Defi? Budeš na ten dodatek dělat LP? :)

    OdpovědětVymazat
  2. To se mi líbí. Těším se moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. No teda větší blbost jsem snad neviděla. Už z obludária jsem nebyla dvakrát nadšená ale tohle? to už si z nás dělají legraci ne? Možná se to někomu bude líbit a koupí si to ale pro mě je to moc velká divočina. Chápu že the sims není realita a že tam mohou být trochu zvláštní věci ale tohle se mi zdá už moc :/ Jen můj názor..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne. Je to až moc ČUDNÉ :(

      Vymazat
    2. Tak... Obludko zase ve finále nebylo tak hrozné. Uvidíme :). Třeba nás to překvapí. Taky bych brala něco úplně jinýho, ale co se dá dělat :P.

      Vymazat
    3. máš pravdu ja sa neteším ani na sims 4 jedine čo sa bude odlišovať bude grafika. Myslim že sims 3 vynaliezlo dosť dodatkov tak neviem čo by ešte v ♦4 chceli no pets,seasons a university tam určite bude...

      Vymazat
  4. tk to je moje =-DDDDDD akorát se mi to zdá moc přeplácané

    OdpovědětVymazat
  5. VAU je to užasné ale já jsem si myslel že Tropický ráj bude poslední, to je ale jedno tenhle vypadá užasně

    OdpovědětVymazat
  6. Neviem či sa mám tešiť pretože mám pocit že toto bude už len taký odfajč, a ja nemám ani obludko ani university ani Island paradise a zachcilu sa nenazdam a bude tu sims 4 a na sims 3 sa uplne zabudne :( :( ale myslim si že sims 4 sa bude líšiť len grafikou dodatky ako Pets Seasons Univesity tam určite budu už si myslím že sims 3 vytvorila dosť dodatkov a neviem čo by ešte chceli dať do štvorky -_- myslím že polovica čo hrali sims 3 a bude hrať ♦4 tak ani nebude vedeť čo je to ♦1 proste som trocha nervozny lebo každe tri mesiace su tu nové dodatky a ja nemám kupeny ani ten čo je teraz :/ trailer ma skoro vobec nezaujal aj tak sa to za 2 hodiny predá a polovica ludi to nebude mat sancu kupit...ale tak hlavne aby to bavilo tych ktorý sa na to tešia ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se to líbí :3 mám moc ráda sci-fi a fantasii a jsem jeden z těch lidí co věří že někdy v budoucnu vynaleznou i stroj do budoucnosti xD tkže na dodatek se mega těším! :)

    OdpovědětVymazat
  8. What The Hell ??? no pěkný to je no teď nikdo neví jak to bude vypadat ale přesto mám obavy :|

    OdpovědětVymazat
  9. Zkusím to,myslím že to bude dost vodvaz!
    Nevím no,ale je to takový zpesření do hry a komu se to zdá divný,jakože to tam nepatří,tak má sice kapku pravdu ala jako zpestření to vážně jde! <3

    OdpovědětVymazat
  10. Napsal jsem kravinu nemůžu ovlivnit EA ale když jsem dostal dodatek Showtime tak jsem potom zjistil že mě taky moc neláka a pak jsem ho přestal používat.(teď to miluju) ale třeba to nabude tak hrozný prostě chci říct že ten komu se to nelíbí tak to nemusí používat a nemusí si na to stěžovat třeba si taky najdete zalíbení v extra moderních věcech a nebo v CAS myslím si prostě že EA chtěla vydat dodatek který přidá do hry nové dimenze a nebo to berte jako dodatek cestovní horečka-Champs les sims-v budoucnusti :D I love your GamePlays Defi ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím, že tvůrci vymysleli vcelku povedenou tečku za The Sims 3. Podle mě bude nádledovat už jenom nějaká kolekce a bude úplný konec TS3. Tak proč fandům nenabídnout jak se to bude se Simíky ze trojky vyvíjet dál? Prostě je to dle mě poslední dodatek a tak tvůrci vymysleli budoucnost - nic aktuálního, ale nadčasového. Se čtyřkou přijde úplně nový svět a nový simíci, podle mě nastanou revoluční změny a tak už není prostor pro trojku, takže se alespon s trojkou podíváme do budoucna jak to a snimi šlo dál...
    -> Život se vyvíjí dál i bez jiných dodatků, které by mohly ještě přijít a tak to zaklapneme budoucnem. Podle mě fajnový nápad, ale nevím jestli se to vyplatí koupit, když se ani nenaděju a bude tu nový život se 4! ;)

    OdpovědětVymazat