úterý 11. června 2013

Situace v LP: SŽ

Jak víte, tak se situace se vztahy malinko změnila... zajímá mě, jak byste řešili bydlení po návratu z univerzity?

Napadlo mě, že bych na jednom pozemku postavila dva domky... jeden pro Aarona & Cat & rostlinné Simíky a ve druhém by bydleli Draz & Cassie.

Co vy na to? Nebo máte nějaké jiné nápady?

Btw- nepište, že chcete, aby se to vrátilo do starých kolejí! Nevrátí :).

92 komentářů:

  1. Takhle jsem to myslel i já. takhle by podle mě bylo asi nejlepší :) :3

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych brala tvůj nápad ale aby se spolu bavili aby byly nej kamarádi :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud budou na jednom pozemku, bude to vynikající :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo tak to bude nejlepší... Už se nemůžu dočkat až se zpátky vrátěj.

    OdpovědětVymazat
  6. :)) To jsem taky jednou udělala ;) ... a poté jsem spojila baráčky sklepem XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško to je bezva nápad a třeba tam dát ty tajný dveře (knihovny) ;)

      Vymazat
  7. A co kdyby si je nastěhovala do těch bytů,který přibyli v SŽ? Že by měli byt vedle sebe :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě to příde jako velice dobrý nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  9. ještě me napadlo ze by to mohl být i dvoupatrový dům

    OdpovědětVymazat
  10. Dobry napad akorat bych Dresikovi s Cass dala taky alespon jednoho rostlinyho simika i kdyz je pestuje Aron.

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím... :)Já osobně si myslím,že ty vztahy jdou teď k sobě o mnohem lépe.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych udělala dvojdomek.. procházející, 2 vchody 2 ložnice mezi nima mensí zahrádka a třeba studna přání... nahoře spojené - společenká místnost atd... :) pokud chceš najdu na netu fotku :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nechci ti do toho mluvit,Draz a Cass jsou nádherný pár,ale Cat a Draz se mě k sobě hodili víc a nevím proč,ale Cat se mě k Aaronovi vůbec,ale vůbec nehodí!Ale jinak ten nápad s domem je dobrý:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč taky se mi víc líbila Cat a Draz :/

      Vymazat
  14. Súhlasím s Terri Hlavsovou, ja by som tiež urobil dvojdom...

    OdpovědětVymazat
  15. Možno niečo malé alebo 2 rovnaké domy.

    OdpovědětVymazat
  16. jj dobrej nápad Defi ale já nevím mohly by se třeba i usmířit nebo dát Drazica s Cassie teda ale stěma dvouma domkama je to super nápad to bych neměnila ani když se usmířej protože kdyby se usmířili tak Drazic s Aronem by se asi hádaly nebo Catrine s Cassie ale je mi to celkem jedno hlavně at se nikdo neodstěhuje pryč PS:Janíí :D

    OdpovědětVymazat
  17. Defi toje super nápad ale musíš mít asi velikej pozemek :) jinak to tak neh!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Defi , klidně ;) jen by bylo dobrý kdyby měli alespoň jeden pár miminko .... Cat a Aron , nebo Cass a Draz . Popřemýšlej nad tím ;)
    Jinak dobrý nápad to s těmi domky :)))

    OdpovědětVymazat
  19. Souhlasím s tebou Defi :). Draz s Cass se mi líbí více než když byl s Cat. Aaron s Cat jsou taky v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  20. Jooo to je bezvadnej nápad..!!! :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  21. takhle by to bylo asi nejlepší jak jsi to napsala. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Defi i já souhlasím. Ten tvůj nápad je vážně bezvadný. :)

    OdpovědětVymazat
  23. taky souhlasim už aby ten další díl byl :D

    OdpovědětVymazat
  24. Supr nápad Defi :3 :)
    Naprosto s tebou souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  25. Souhlasím. Skvělý nápad :) Líbí se mi, jak si to mezi páry promíchala. A teď to bude sedět i s úvodní fotkou k univerzitě kde máš Cat s Aronem a Cassi pusinkující Drasica :)

    OdpovědětVymazat
  26. takhle by to bylo nejlepší! super nápad!:))

    OdpovědětVymazat
  27. Souhlasím s tebou defi. Jen mě ještě napadlo,(samozřejmě kdybys chtěla) že bys to mohla udělat jako v showtime. Že by si třeba ob část hrála za Draze a Cassie a v další třeba za Aarona a Cat.
    To jw můj názor, ale udělej si to podle svého. :D

    OdpovědětVymazat
  28. Podobně jako u mazlíčků nebo Supernatural ;) Anebo jak chceš ty ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Jeden dom = Girls
    Druhý dom = Boys :D

    OdpovědětVymazat
  30. Mně se to takhle líbí! Hezky jsi to promíchala ;)))

    OdpovědětVymazat
  31. Mě napadlo že by mohli být dva domy:
    Cat a Aron+ 1 rostlinný simík,
    Cass a Drezi+1 rostlinný simík

    OdpovědětVymazat
  32. A co že by každá měl svoje patro? Až si vyděláš víc peněž tak koupíš vilu a postavíš víc pater domu jinak máš dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  33. já jsem pro 2 na 1 jo a rostliný v zahradním domku :)

    OdpovědětVymazat
  34. Jasně , že by něco podobného jak v domácích mazlíčcích ? :)

    OdpovědětVymazat
  35. To bude super :) a nebo by si mohla vytvořit rostlinným simíkům dům zvlášť, že by tam měli víc přírodní a tak ;)

    OdpovědětVymazat
  36. Tvůj nápad se mi líbí :D ale pořídila bych Cass a Drazovi alespon rybicky nebo jine zviratko...aby tam nebyli sami :D :*

    OdpovědětVymazat
  37. To čo si povedala je asi naj nápad ! Ale asi by to chcelo vetší pozemok :) inac to bude super !

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý nápad ale ja bych je Přestěhoval do Horských Lázní :D

    OdpovědětVymazat
  39. Super úplně úžo nápad Def si nej nej nej!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Skvělý nápad Defi! :)
    Moc se mi líbí Cass s Drazicem.. oba takoví umělci :D

    OdpovědětVymazat
  41. Jo to je dobrý nápad jenom je to takový smutný,že se Aaron a Cassie rozešli...

    OdpovědětVymazat
  42. fuj, to snad ne.. asi mi toho hodně uniklo, když jsem měla problém s připojením. teď se děsím koukat na další části, fuu..

    OdpovědětVymazat
  43. Defi, ty máš vždycky dobrý nápady... souhlas :)

    OdpovědětVymazat
  44. Suhlasim s tebou Defi s aj s Anetou Vávrovou s tým že Cass by mala chodit s Aronom a Cat s Drazikom a Cat s Drezikom by nemali rostlinneho simika ale mali by dieta. Čo ti na to ?

    OdpovědětVymazat
  45. Úžasný nápad!:3 a ty domky by jsi potom oba i s rodinkama dala na stažení!:D:3 perfektně vymyšlené! :)

    OdpovědětVymazat
  46. Super nápad Defi,postav prosím domek jak byl v GP Mazlíčci

    OdpovědětVymazat
  47. Super nápad!!!Můžu se zeptat kolik ještě vypěstuješ rostliných simíků???(potom by si mohla dát jedno Cassie a Drezicovi).

    OdpovědětVymazat
  48. jooo ale udělat jeden obrovský pozemek rozdělený plotem na dvě poloviny....bude to pak vypadat jako 2 pozemky :)

    OdpovědětVymazat
  49. Jo, to zní dobře.. Snad se do té doby objeví patch, ve kterém bude možnost vlastnit více rezidencí najednou..

    OdpovědětVymazat
  50. A pre arona a cat a rastlinných simíkov nech bude dvojposchodový :D

    OdpovědětVymazat
  51. jo určitě to tak udělej jsi nej. letsplayerka na světě"!

    OdpovědětVymazat
  52. Já bych to ještě udělala jakože ten baráček do účka...jako aby byly ty dva baráčky a byly třeba spojený dohromady úzkou uličkou :)) ale jinak je to super nápad ;)

    OdpovědětVymazat