sobota 19. prosince 2015

Omluva a vděčnost

Mám tak úžasné a nádherné fanoušky... chápete mě, berete mě takovou, jaká jsem. 

Když je mi smutno - jste tu a podporujete mě.

Život není jednoduchý... Vztahy nejsou lehké, zvlášť když se totálně zhroutí vaše "Všechno" a padnete do té nejhlubší deprese, kdy vám už nic nedává žádný smysl. 

Ale uvědomila jsem si spoustu věcí. Že mé "Všechno" nebylo všechno. Že mé všechno je uvnitř mě samé a já ho našla i díky vám Freaks. Díky mým přátelům, rodině a novým lidem, kteří se mi tak záhadně objevili v životě :). V ten pravý čas.

Chtěla bych se vám Freaks omluvit za svou nestabilitu, za své zbrklé jednání. Jsem velmi psychicky nestabilní a labilní člověk a přiznávám, že se dlouhodobě léčím i pomocí tabletek.

Děkuji, že mě neodsuzujete za to, že jsem chtěla skončit. Že mě opravdu berete takovou, jaká jsem. Jako křehkou, bláznivou a zároveň i silnou Defi.

Ještě jednou mé velké DÍKY!

You know... I'll always love U <3.


Žádné komentáře:

Okomentovat