neděle 19. ledna 2014

Let's Play - Outlast (část 1.) - Harry, jdu do baráku!

Uvidíme, jak se to chytne! :P... můj úplně první Let's play s webkou :).

6 komentářů:

  1. Ahoj defi, super video! Toč tuhle serii ale nechci abys používala webkameru! Líbí se mi to víc bez ní! Nebo na tuhle serii klidně to neva ale né na The sims PLS! Like

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj Defi prosím toč to s kamerou protože když to s kamerou natáčíš tak aspoň vidíme ten tvuj výraz když se lekneš prosím natáčej dál ať se zasmějeme a ty se budeš bát já sice když se někdo lekne ve bideu tak se leknu taky ale pak zase se směju dík..super videjko máš u mě Like :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tvoje hlášky jsou nejlepší! :D :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. jeeej inak davaš s tou webkou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tvl.. jak si tam zařvala Def.. já jsem vyskočila ze židlí.. :D :D :D ale teď si nedělám srandu :D :D :D

    OdpovědětVymazat